November 1, 2010

Kenapa Setiap Kali Tengok , Aku Mesti Nangis ?



Filem Lagenda Budak Setan .

Nasib baik masa balik hari raya hari tu , aku dapat tengok jugak filem ni . Memang aku nak tengok sangat lah ! Siap mengadu kat twitter Lisa Surihani sebab aku tak dapat tengok masa movie tu keluar . Tee hee . :p

Aku rasa sesiapa yang dah tengok filem ni , mesti ada yang kata tak best or kata buku lagi best . Tapi , bagi aku kalau nak tengok filem ni , lagi sesuai untuk orang yang pernah bercinta or putus cinta . Lebih memahami kot jalan cerita dan dapat rasa apa yang Kasyah rasa sama seperti dalam filem tu . Hmmm ...

Agak-agak korang lah kan ... ada tak lagi orang macam Kasyah tu kat dunia ni ? Tak kisahlah . Lelaki ke perempuan . Zaman sekarang ni kan , mana ada perbezaan lagi dah antara perempuan dengan lelaki sebab dah sama taraf . Heh heh heh .

Macam Kasyah tu , perhhhhhh ... punyalah setia dengan cinta dia . Gila betul lah ! Selama aku hidup dah masuk 25 tahun ++ ni ... aku belum pernah jumpa lagi orang macam ni . Yang betul setia nak mati dengan cinta yang satu . Isk isk isk ... 

Untung betul kalau siapa dapat lelaki lebih kurang macam Kasyah . Memang bahagia hingga ke syurga lah nampaknya kan ? Dah lah setia . Walaupun masa zaman sekolah Kasyah memang seorang lelaki yang anti-perempuan tapi bila sekali je dah tangkap cintan ... fuhhhhhhhhh ... setia gila punya lah ! Betul lah agaknya kata-kata orang : Orang yang belum pernah bercinta ni , sekali dah bercinta , memang setia dengan yang satu je lah . Takde curang dah . =____=



Drama Series - Lagenda Budak Setan .

Lepas dah keluar filem , drama pulak keluar . Tapi drama ni keluar kat Astro je . So , rumah yang ada piring besar macam kuali tu je lah yang dapat tengok drama ni . Yang takde , tak dapat lah tengok tapi kata dah zaman moden internet kan ... tak yah nak risau lah kalau tak dapat tengok sebab drama ni boleh tengok online je . Macam aku lah . =_____=

Sekarang aku ikut drama ni . Aku selalu tengok kat sini . Dapat tau website ni pun dari couz aku ( thanks awak !!! ) . Website ni sesuailah untuk orang macam aku yang tak duduk and tak dapat tengok siaran dari Malaysia . So , dari sini lah aku asyik dok explore . Kalau ada drama best ke , cerekarama ke , aku cari kat website sini je lah .

Kalau filem , Lisa Surihani jadi Ayu . Tapi dalam drama , yang jadi Ayu memula , pelakon baru . Nor Mislina . Boleh tahan lah lakonan dia . Lepas watak Ayu dah tukar muka , pelakon terus tukar ke Jue Aziz . Salah satu sebab aku tengok and ikut drama ni mungkin sebab Jue Aziz ! Heh heh heh . :P

Tapi kan ... yang pelik tu , aku asal tengok filem ke drama ni ke , tak kisah tengok banyak kali macam mana pun , kalau ada scene yang sedih tu , mesti aku nangis memanjang . Beriya pulak tu ! Tak tahu lah kenapa . Adakah sebab ....... ??? Tetttttttttttttttttttttttt . No komen . =______=

Adakah aku ni sebenarnya memang seorang yang dalam hati ada taman ? Atau ada kaitan dengan pengalaman lalu yang membuatkan aku jadi begitu ? Haishhhhh . Tsk tsk tsk .

Let me tell you a secret ...

I have my own Lagenda Budak Setan but he is totally not like Kasyah who are so loyal to his love . My 'Kasyah' is one of the 'player' in school ! Muahahahahahaha . ( Padan muka aku ! Siapa suruh bercinta dengan player ? Hambekkkkkkkk !!! ) . 

Han , gelak lah kau puas-puas ! =____=

2 comments:

  1. neklah, k ann br tgk cite ni pg td... nnnnnn k ann btl2 nangios ms azmi tu pukul ayu. dan lagi satu after ayu meninggal selps bersalin.. sedih.. :(

    ReplyDelete
  2. Assalam k.nailah..
    Boleh tak klaw sya nk taw .... k.nailah tggok dkt website apa ya.. yg drma mlyu tu..
    Bleh x bgi link ..
    Trimaa kasih ..

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...