November 17, 2010

Bold in The House !



Status aku 2 hari lepas via FourSquare .

Sekarang , apps FourSquare paling hot ! Tau tak ? Tau tak ? Yang tak tau aku rasa maybe bukan BB user or iPhone user or Ovi Nokia user . =____=

Sebelum ni , asyik tengok orang dok update je via FourSquare . La ni , barulah aku ada masa join . Aku dah terjebak dengan gejala FourSquare ni ! 

Memula memang terkiot-kiot jugak lah dengan apps ni . Memang tak paham . Sampai aku terpaksa dengan muka comel tebal ini pergi msg inbox kawan yang guna apps ni . Mintak tolong ajar . Lepas dah pandai , ada sorang teman baik ni pulak mintak tolong aku ajar dia guna apps FourSquare ni . Hahahaha . ;p

Syiok main kalau pakai iPhone . Tapi bila ada orang paksa suruh tukar pakai E71 dia , terus jadi tak bestttttttttttttttt ! Tak suka langsung . Bukan nak kata Nokia tak best tapi Nokia baru nak develop apps ni semua compare to BB & iPhone . Benci ! Benci ! So , bila nak Check-In langsung tak boleh , asyik tak dapat detect je currently location . Sakit hatiiiiiiiiiiiii !!! Potensi untuk aku tukar pakai iPhone balik sangat tinggi sekarang ini ye . ( Sekarang jugak aku dah tukar ke iPhone . ;) )

Eyh , aku macam dah lari topik je nih ?

Aaaaa ... oklah , make it short . Finally , laki aku get his Bold BB ! That it is yang aku nak cerita sebenarnya ! Finally ok after dah berbulan-bulan dia dok mengusha dan asyik membatalkan niat untuk membeli ... la ni baru lah dia dapat . Tapiiiiiiiiiiiii ... yessss ... ada tapinyaaaaaa ...

Kalau korang jadi aku , sakit hati tak bila ada orang nak guna BB tapi taknak subscribe BB internet service ????? Huh . Menyampah . Malas dah nak bebel lagi .  =_____=

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...