November 13, 2010

The Chosen One .


Sebenarnya , 'assignment' ni dah boleh dikatakan dekat setahun yang lepas aku dapat . Tapi disebabkan habit buruk aku yang suka tangguh , takpun , takpe ... nanti buat , sampailah sekarang ... pun still pending lagi . Lama kau laki aku tunggu ! Aku rasa dari sebelum eksiden kot laki aku dah bagi 'aassignment' ni dekat aku . Tengok ? Dah sampai Jeddah pun , aku tak terbuat-buat jugak . Haishhhhh ... ni nak masuk syurga ke tak ni ? Muahahahahaha . :p ( ampun ye suamiku ! )

Sekarang ni , nak atau tak , aku kena siapkan lah juagk 'assignment' aku ni disebabkan hari tu , kami dah beli frame IKEA dengan penuh semangat nak letak gambar yang cantik untuk lekat kat dinding dalam bilik dan juga letak kat hall depan . Mahal tu beli frame IKEA ! Sebelum laki aku dok bising lagi sebab 'assignment' dia still pending , jadinya ... aku pun dengan gagah dan rajinnya pada malam ni dok pilihlah gambar-gambar yang aku rasa cantik kat mata aku lah . ( ini semua baru kat mata aku , belum tentu lagi cantik kat mata sepet laki aku tuh . Hukhukhuk . )

Memula sekali , mestilah pilih gambar kahwin ! Heh heh heh . ( sentimental value ni . ) . Ini semua gambar-gambar favourite aku . Tetiba rasa macam nak putar balik ke December 5 , 2008 . Bolehhhhh ???









Gambar kahwin , both side aku pilih . Jadi rambang mata nak pilih sebab gambar sangat banyakkkkkkkk ! Semua cantik-cantik pulak tu . Dah kata orang pro yang ambil kan ???

Selain gambar kahwin , aku ada pilih jugak gambar-gambar biasa which mean gambar masa pegi honeymoon or jalan-jalan . Aku ni kan memang suka bergambar tapi masalahnya , gambar camni sangat limited due to laki aku ni memang payahhhhhhh nak bergambar ! Susah sangat . Kalau ada pun , mesti gambar die tu mata sepetlah , tutup mata lah . Haih . =_____=

Kalau gambar biasa ni , ada aku ambil masa pegi honeymoon kat Dubai , gambar masa nak pergi kahwin along , gambar kat rumah Jeddah ni and paling penting , mestilah gambar masa pegi buat Umrah sesama ! ;)








Akhir sekali , disebabkan aku yang memang suka bergambar , so gambar aku sorang je yang paling banyak and paling menawan hati bagi sesiapa yang melihatnya . Muahahahahaha . :p ( muntah jommmmmmmmmm ? )





So , esok kita tengok , pic mana yang akan dipilih oleh En Azman Kamarudin pulak . Sebab pilihan terakhir untuk print out nanti , gambar-gambar ni semua akan ditapis oleh dia lah ! Haishhhh ... laki aku cerewet kau ! Jangan memain . Jenuh kalau penyakit cerewet dia ni datang . =_____=

So , see you soon . Im gonna off to bed now . Aku baru lepas tengok Fantastic Four 2 . Si MokMok ni je yang setia menemani aku . Laki aku dah selamat jadi anak badak kat atas katil tu . Hehehehe . Take care guys . May Allah bless us always . Love you . ;)

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...