May 7, 2011

Cuba Try Test

Assalamualaikum.

Dah berzaman tak update belog. Harini gatal nak cuba try update thru email without kena beli application dari ITunes yang berharga 12 hengget! Bukan berkira tapiiiiiiii nanti laki aku bisinggggggggg!!! Maklumlahhhhh ... aku kan tak kerja. Kang dikata pulak menghabiskan duit lakiiii je keje. Huuuuuuuu~.

Sepatutnya dah tidur dah waktu macam ni tapi seorang isteri yang baik kena berkorban untuk suami. Laki aki dah tidur tapi tidur sekejap je lah sebab tengah malam nanti, dia nak berjaga sampai ke pagi sampailahhhhh dia pergi kerja sebab ada kerja yang belum diselesaikannnnnnnnnnn! Nak taknak, terpaksa jugakkkkkk. Demi sesuap nasi juga sesuap biskut untuk isteri tersayang juga anak tersayang! Hehehehehe.

Aku jakun kejap. Macam best pulak update thru phone sebab tetiba rasa macam idea tu banyakkkkkkkkj gila keluar nak cakap dan taip apa dalam entri kali ni! Bhahahahaha. Tak kesah lah kan. Saya budak baru belajar! Weeeeeeeee~.

Oklah. Nak stop. Nak tengok jadi ke tak post ni keluar kat blog aku. Kalau tak keluar, terpaksa lah jugak beli apps dekat iTunes tu. Hmmmm.

Selamat malam dan selamat pagi Malaysiaaaa!

Sekian. Masalamah!

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...