October 9, 2010

sayonara !


sobs . sobs . sobs .
had to say sayonara to her : SK11 Essence .

bukan tak sesuai .
or muke naik pimples bagai .
but ...

kat sini produk tu takderk jual .
memang takderk langsung !
puas meronda memanjat segala mall yang ade kat sini .

unfortunately memang takde !
bukan takderk je tapi bile tanye pon dorang taktau langsung brand SK11 ni .
kesian kat aku ke kesian kat dorang yang taktau ? huhuhu .

takpelah . takde jodoh nak lame ngan aku .
just dapat gune for half & a year .
so far Alhamdulillah . kulit tak bermasalah !

now tukar ke yang asal : Olay Total Effects 7 .
kelebihan gune brand Olay kat sini sebab ...

kat sini ade toner .
barulah lebey sekata warna kulit . :))

baru-baru bile balik Malaysia .
ramai juga tanye ape rahsia kulit jadi makin cantek !
kekekekekeke .
takderk rahsia ape pon . * shy *
mungkin sbb dok kat sini aku jarang kua umah .
so kulit muke amat jarang didedahkan pada cahaya matahari .
so , jangan tanye aku , kenape bile aku balik Jeddah aku malas nak kua umah !

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...