October 22, 2010

PadaMU aku bersujud .


Ya Allah Ya TuhanKU .
Kau TuhanKU Yang Satu .
Kau TuhanKU Yang Agung .
Kau TuhanKU Yang Memiliki seluruh alam ini .

Aku memohon kepadaMU .
Terus beri aku kekuatan .
Terus beri aku ketabahan .
Terus beri aku sinarMU .

Aku hanya insanMU yang kerdil .
Aku hanya insanMU yang penuh dosa .
Aku hanya insanMU yang kadangkala leka .
Sesungguhnya aku hanya hambaMU yang lemah .

Aku tunduk padaMU Ya Allah .
Aku bersujud padaMU Ya Allah .
Agar KAU terus bersamaku .

Terus tabahkan hati ini .
Untuk mengharungi segala dugaanMU .
Ku memohon padaMU .
Kerna ... hanya padaMU aku bersujud .

Amin Ya Rabbal Alamin . :)


CopyReserved : NailahAzman

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...