October 17, 2010

Diari MokMok


Hi , nama saya MokMok . Itu nama rasmi .
Kata tuan saya , nama MokMok senang panggil dari nama lain .

Saya persian . Kaler putih and ade cream sikit-sikit .
Saya jantan . Tapi saya jantan yang bukan gagah perkasa . =_=



Saya kuat tido dan makan .
Apa tuan saya makan , saya pun suke tumpang sekali .
Selalu lah saya ngecek-ngecek kalau dorang tengah makan ape pun .

Hidup saya mewah kat sini .
Setiap hari dapat tido lena sebab rumah tuan saya ada aircond .
Saya banyak tempat tido .
Biasanya kalau siang , saya suka tido bawah katil .
Kalau malam , saya lagi suka tido dalam gobok , atas seluar tuan saya . :)

Haritu tuan saya bawak saya keluar .
Pegi jalan-jalan kat tepi pantai Red Sea .
Tapi saya tak tahan lah panas kat tepi pantai tu .
Boleh buat saya cepat haus ! =_=

Apapun , sekarang saya kesayangan tuan saya . Yeayyyyy !!!
Harap-harap saya tak diduakan . =_=
Bye .

3 comments:

  1. mokmok ni tgk sekali pandang mmg ensem.. 2 kali pandang rs nak je curik.... 3 kali pandang rs nak geget2 je ni

    ReplyDelete
  2. hahahah!...adoi2...semua cat xtahan panas lah dear..cat aku semua camtu..ngade...sampai rumah jek nk kipas..cet!..haha

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...