January 22, 2011

Nailah Kembali Bersama Si Landak Biru Yang Berlari Sangat Laju!



Oh noooooo! Aku dah kembali bermain PS3!

As'salam.

Lepas dah berbulan-bulan aku berehat dari bermain PS3...
Semalam entah kenapa aku rasa nak main balik!

Aku rindu sebenarnya dengan Sonic aku yang comel itu.
Errr...aku bukan rehat sebenarnya...

Tapi...

Aku tak jumpa jalan untuk panjat dinding ais kat Holaska!
Muahahahahaha. :P

Sebelum aku stop main dulu.
Dekat seminggu aku cari jalan nak panjat atas ais tu.
Tapi still tak jumpa!

Sudahnya aku boring & stop main!

Until beberapa hari lepas...
Aku tergerak hati nak cari tips untuk lepaskan Sonic aku kat situ.

Dengan panjang akal yang Allah berikan...
Aku cari kat Internet...

And...

JUMPA!!!

Hohohohohohoho.
Mau aku tak seronok?

Lepas dah baca tips...
Terus teruja nak main balik!

And...

Wallahhhhhhhhh!

I DID IT!

Finally Si Landak Biru aku berjaya melepasi tembok ais itu!
Bhahahahahahahaha.
;)

Suka okeiiii!

Akhirnya aku berjaya!
Tak sia-sia berusaha cari tips kat Internet selama dua hari berturut-turut.

=_______=

Sekarang aku dah move on ke hujung Holaska!
Game ni nampaknya makin lama makin susah.
Aku kena banyak berhati-hati.
Kalau tak nanti...
 Kesian Si Landak Biru aku lemas jatuh masuk dalam laut ais.

0_o

Oh, sekarang tak sabar untuk habiskan ke penghujung Holaska!
Dan juga tak sabar nak cantumkan kepingan bumi yang berpecah!

Bila game ni dah habis main...
Baru aku boleh beli CD Game yang lain!

Aku teruja weihhhhh!

Sonic, Im coming  backkkkkkkk to help you from Eggman!
Oh yeah! Oh yeah! Oh yeah!
;)

2 comments:

  1. haha,akak punyalah xcited main sonic sampai dlm penulisan msh terasa bhg kterujaan tu..cayalah.

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahahaha.
    orang gila game macam ni lah dik! :P

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...