January 22, 2011

Bila Azman sibuk, Nailah Pun Buat-Buat Sibuk!





As'salam.

Bila laki aku busy...

Aku akan duduk rumah je setiap masa.
Lagi-lagi kalau hujung minggu.
Macam baru-baru ni.

Gara-gara nak menyiapkan kerja freelance dia.
Aku duk rumah je.
Bila dah dapat duduk rumah ni..
Hati aku pulak meronta ajak keluar!

Padahal kalau laki aku selalu ajak keluar...
Punyalah payahhhhhhh aku nak keluar!
Ni bila laki aku dah busy...
Aku pulak sibuk nak keluar!

T_T

Aaaaaaaaa..bila aku dah duduk rumah ni.
Aku jadi rindu nak makan meatballs IKEA.
Aku jadi rindu nak makan burger Hardee's.
Aku jadi rindu nak minum Java Chips.
Aku jadi rindu nak minum Choc Milkshake.
Aku jadi rindu nak panjat Mall.

0_o

Tapi bagus jugak dia busy ni...
Sebab bila dia busy aku tak payah nak bersiap keluar!
Lepas tu sejak dah main PS3 balik ni...
Aku lagilah suka kalau dia busy setiap masa!
Hahahahahahahaha.

Tapi aku takde ah kan nak merungut ke apa kalau laki aku busy.
Sebab aku tahu laki aku bekerja keras nak tambah duit.
Memanglah duit bukan segalanya...
Tapi segala benda sekarang memerlukan duit!

Betul tak?
;)

Ni satu projek freelance dah siap!
Alhamdulillah.

Satu projek lain pulak menyusul...
Oh rezeki!

2 comments:

  1. mok mok comel...nnati blk msia bawak tak??

    ReplyDelete
  2. MESTIIIIIIIIIIIII BAWAK BALIK!
    Mana boleh tinggal! ;)

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...