January 17, 2011

Geleng Kepala.




As'salam.


Gambar bukti perihal jiran aku.
Kau tengok? Kau tengok?

Dah dua hari plastik sampah tu tersadai kat situ ha.
Karpet tu pun sama.

Oh, rumah jiran yang ada karpet corak disoletepkan tu ha.
Rumah aku yang berdepan dengan selipar.

Boleh bayangkan tak betapa kami lakibini terseksa tengok perangai jiran begini?
Haih.

=_________=

Ubat yang terbaik?
SABAR.

Sekian.

Pesanan aku :
Kita hidup berjiran ni biarlah harmoni.
Janganlah jadi jiran yang tidak tahu menghormati perasaan jiran lain.
Kan berdosa kalau menyakiti hati jiran sendiri.

Hmmmmmm.
Aku harap & berdoa agar jiran aku ni berubah perangai.
Dah setahun dah ni berjiran.
Agak-agak kami lakibini bertahan ke tak nak duduk sini?
( sengih )

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...