January 18, 2011

Doa Aku : Semoga Berbahagia.



Sorry wak tak dapat nak attend your wedding nanti!

As'salam.

Semalam petang kat chat Facebook :

Lelaki : As'salam. Awak ...
Aku : Wsalam. Yo!
Lelaki : Awak, nak tanya ni ...
Aku : Hah. Apa dia? Tanyalah. Banyak pun takpe. Hehehehe.
Lelaki : Saya nak kahwin ni.

Tak tipulah. Masa ni aku memang terkejut beruk habissssss!
Bukan apa. Takde angin, takde ribut. Alih-alih jek.
Tapikan ... sebenarnya dia ada jugak bagitahu aku nak kahwin tahun ni.
Cuma takde terpikirlah dalam masa terdekat ni.

Sambung balik :

Aku : Hah? Nak kahwin? 
Lelaki : Yelah. Nak kahwin la. Sampai bila nak membujang?

Aku senyum dengan statement " sampai bila nak mumbujang tu? " !

Aku : Ok. Good. Alhamdulillah.
Lelaki : Hehehehe.
Aku : Bila majlisnya ni?
Lelaki : Bulan March ni. Awak balik tak?
Aku : March? March ni?

Membuntang terus mata aku bila dia cakap bulan March depan ni!
Hahahahaha.

Lelaki : Yelah. March ni. Awak balik ke tak ni?
Aku : Manalah saya balik yang oiii.
Lelaki : Hmmm. Takpelah macam tu.
Aku : Kad mana?
Lelaki : Kad belum siap. Minggu depan kot siap.
Aku : Ok. Nanti invite by Facebook je lah. Nak tengok kad.
Lelaki : Ok. Nanti saya tagged awak.

Awak, jangan kecik hati ok sebab saya tak dapat datang.
I know you will understand the situation. Hehehe.

Huh! Menci betul situasi macam ni.
Sejak datang sini, banyakkkkkkkkk wedding kengkawan yang aku tak dapat nak datang!
Frust gilaaaaaaaa okei!
Sebab certain of them yang memeriahkan wedding aku 2 tahun lepas.
I am so sorry kengkawan!

Lama gila dah tak makan nasi minyak!
Tapi takpe.
This coming raya aku balik memang confirm aku DAPAT MAKAN nasi minyak!
Sebab abang aku kahwin. Ngehngehngeh.
So, bolehlah aku mentekedarah nasi minyak puas-puas sebelum balik Jeddah nanti!



Awak,gambar ni saya dedicated untuk awak sempena awak nak kahwin dah! ;)

Apapun, doa saya :

Semoga berbahagia dengan yang tersayang.
Belajar untuk jadi suami yang terbaik.
Sentiasa bahagiakan isteri.
Tabah & sabar dalam menghadapi alam berumahtangga.
Jangan cepat moody okeii macam dulu. NO! NO! NO!

( sambil jari hantu ke kiri dan ke kanan. ;P )

Paling last mestilah nak doakan ...
Semoga awak mendapat anak-anak yang comel, yang baik dan tak nakal!

Semoga selamat semuanya ya!

Hah!
Girls yang kat Facebook dok minat-minat kat lelaki ni.
Take nota ya!
Jangan frust okeiiii.
Dah ditetapkan jodoh dia bukan dengan korang. Hihihi.
So, lepas ni, takyahlah nak menggedik dengan laki orang.
Kawan takpe. Tapi jangan nak gedikkkkk!
Berdosa tau! Nanti Allah marah.
Belajar menghormati perasaan wife dia. Okeiii???

Masalamah!


No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...