December 2, 2010

Surprised! Surprised! Surprised!


As'salam.

Sekarang mood yang dah ke laut pagi tadi macam dah kembali ke pesisiran pantai . ( senyum ) . Ingat aku suka hati je ke nak senyum tak tentu pasal ? Kehkehkeh . Ini semua gara-gara kejutan-nak-mati dari laki aku . ( Elehhh ... sebenarnya dapat agak dah dia nak buat surprised tapi agak je cuma takde expect dia nak belikan sesuatu yang diluar jangkaan aku! )

Im gonna say byebye HTC HD2 .
Helloooooooo iPhone4 !
You are my sweetheart now ! ( sengih-sengih )



Surprised yang tak dijangka hari ini . Thanks much to biebie terchenta !

Wallahhhhhhh weiii ~ . Hari tu aku dah berangan nak HTC HD2 tapiiiiiii kalau dah ada orang berbcsar hati bagi aku iPhone4 , takkan lah aku nak jadi bodoh sombong nak katakan TAKNAK kan ??? Hihihihi . ( senyum lagi )

Tengahari tadi , lepas aku sidai baju dan bagitahu laki aku yang aku macam takde berapa mood sangat nak ke Makkah ( suppose tidur hotel kat bilik mak tapi entahlah , mood aku tak berapa . So , decided pegi jumpa makabah esok pagi je . ) ... terus dia cakap nak turun bawah . Masa ni aku dah dok mengintai je dari tingkap . Hahahaha .

Bila jenguk ke bawah , nampak dia bawak plastik Panda . Aku risau je dia belikan aku roses ke ape macam hari tu sebab aku ni kurang sikit kalau roses sebab tak tahu nak buat apa . Macam rugi je beli roses mahal-mahal tapi nanti roses semua kering kontang . Huhuhuhu .

Bila laki aku dah naik atas and masuk rumah semula , terus dia hulur plastik Panda . At first aku takdelah tengok beriya pun apa dalam plastik tu sebab aku nampak kotak tisu biru jek . Sekali jek ... eeh ... ada menatang lain pulak . Sengih-sengih dah aku . 0_o



iPhone4  ! iPhone4 ! iPhone4 !

Aku tak harap pun dia belikan aku iPhone4 ni sebab aku dah berkira-kira konon nak survey Coach . Yelah . Coach sekarang kat sini ada sale 50% tuuuuuu ! Mau aku tak tergoda kan ? Tapi haritu masa masuk Coach , takde design bag yang berkenan di hati sebenarnya sebab aku rasa collection yang baru keluar ni semua designnya macam ke laut jek . Memang takde langsung yang dekat di hati . =_____=

Kalau tak dapat Coach pun , aku berangan nak Chanel Jumbo Classic . Hmmmm . Tapi takdelah kot since memang takdelah kan nak habis beribu-ribu beli handbeg semata . Kalau ada rezeki , beli kat Europe je lah . Sana lagi murah . Europe ? Tunggu je lah . Ada rezeki takkan ke mana . InshaAllah .




Bila dah dapat tu , terus lah jadi gelojoh nak bukak . Hehehehe . Laki aku dah siap-siap belikan simcard baru . 3G punya simkad . So , maknanya kat sini aku pakai dua nombor lah . Kalau Maxis simkad kat mak dah ambil , jadi 3 simkad lah aku pakai jawabnya . Tamak tak aku ? ( Ada aku kesah ??? )




Dari kiri : First model of iPhone . Laki aku beli kat Dubai . Sebelah tu ahli baru . iPhone4 . Sebelahnya lagi , Nokia E71 . Aku guna . Pakai simkad prepaid . Murah kalau nak msg or call nombor Malaysia . Tepi sekali tu , Bold laki aku . Haaaa ... tamakkan ? Semua jenis phone nak guna ! Kahkahkah . Melampau betul lakibini ni . Kekekekeke . ( senyum )




Jangan tanyalah kan kenapa aku tengah busy sekarang ni . Mestilah semua sebab aku sibuk nak install segala apps free kat dalam iPhone4 aku . Hehehehehe . Sekarang baru install Facebook . Banyak lagi apps nak install like Skype , FourSquare , YM , Twitter kesayangan aku and lot more !!!

Apapun , thanks much untuk lakiku terchenta ! Such a lovely husband . Selalu berkorban and willing to do anything as long as aku happy and senyum selalu . Hehehehe . Love you always .

Eyh , mesti korang tertanya kan kenapa laki aku bagi present ni ? Nak kata besday aku , jauhhhhhhhh lah lagi perjalanannya . Aaaaaa ... jangan tak tahu , anniversary kami nak dekat dah . One of the reason dia belikan aku phone ni for our second year of anniversary lah . Dah dua tahun woooo ! Kejap je masa berjalankan ? . Even its too early but kiranya dia berjaya lah buat aku jadi speechless kejap harini . Lepas ni kita tengok pulak , apa hadiah anniversary dari aku untuk dia pulak . Entah apa lah aku nak bagi dia kan ? Aku pun takde idea lagi sebenarnya . Hakhakhak . Hmmmmm ... =_____=

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...