December 4, 2010

I've Got Another Surprised But ....


As'salam .

This will be a short entry sebab aku nak keluar dah masa ni . Dah janji dengan laki aku nak pergi Panda Hypermarket beli barang groceries . Nak beli mase weekend baru-baru ni memang tak sempat langsung sebab kesihatan laki aku yang tak berapa baik dan juga kami busy entertain MakAbah di Makkah .

Entry before ni kan aku dah buat pasal surprised yang laki aku buat untuk aku . Haaaaaa ... petang tu pulak , lepas solat Maghrib , kami keluar . Ke Red Sea Mall . Tujuan utama sebenarnya nak makan malam memandangkan lauk aku masak tengahari tu memang dah habis terus . So , malamnya tu terus kami ke foodcourt kat Red Sea Mall .




Laki aku makan roti yang seakan roti naan tu . Aku tak tahu ape nama roti tu . Tapi aku rasa itulah roti orang Arab . Homemade . Served dengan ayam , kambing tandoori . Lebih kurang lah . Sejak try minggu sebelumnya , laki aku terus sangkut dengan makanan ni . Harga pulak berbaloi lah pada aku .




Aku pulak makan burger Hardees . Mushroon Swiss . Terbaik wooooooooo ! Burger ni lah yang aku cakap sedap kalah burger Mcd tu . Serius . Tak tipu punya . Kalau korang dah terjebak sekali makan burger ni , mesti korang nak je makan burger ni .

Dah lama dah aku nak makan burger ni tapi asyik tak dapat jek . Weekend baru-baru ni baru ada rezeki nak makan burger ni . ( senyum puas hati )

Hmmm ... lepas makan , kami terus pusing satu mall . Dari hujung mall ke hujung mall kami pusing . Selalu je kami datang sini . Kalau tak makan , kami datang sekadar cuci mata kat Red Sea Mall ni . But this time datang , terus rasa nak round satu mall . Hihihihi . 

Ehem . Ehem . Surprised untuk aku tak habis kat rumah . Bersambung kat Red Sea Mall . Tapi , maaf lah sebab aku dah janji sesuatu dengan laki aku . So aku memang tak boleh nak publish kat sini . Janji tetap janji kan ? Jangan marah tau . Yang penting , aku suka present yang kedua untuk aku tu . ( senyum )

Apa yang laki aku bagi ? Hehehe . Rahsia . Yang penting dan yang pasti , aku memang sukaaaaaaa gila sebab itu adalah idaman aku . Lama dah usha . Alhamdulillah , aku dapat . Rezeki .

Sampai sekarang aku boleh dikatakan masih dalam keadaan senyum sampai ke telinga . Hiks .

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...