December 23, 2010

Di Sebalik Setiap Kedukaan, Kesedihan ... Pasti Akan Hadir Kegembiraan!



As'salam.

Harini di awal pagi, something made me feel soooooo sad! Aku benci betul bila perasaan macam ni datang. Like macam nak menangis tapi dah malas nak membazir masa nak menangis bagai. Sabar je lah wahai hati! =____=

Aaaaaaaaaaa ... aku tak boleh nak pikir sangat perkara tu, kang aku stress, lagi tak menjadi. ( demmit! ). I just totally hate it bila keadaan macam ni datang. Nanti mulalah hati tak keruan. Hati jadi tak tenteram.

Nasib baik ada game. Pujuk hati dengan senang hati main game kat Facebook. Laki aku terbongkang kat katil. Overdose makan ubat batuk. Si makhluk berbulu putih tu tadi dah bangun. Duduk depan aku bersihkan bulu. Tapi now dah masuk bilik balik. Nak sambung tidurlah tu! 0_o

Suppose aku dah tidur. Take a nap but because of this stupid feeling, aku terus tak jadi tidur. Ditambah pulak jiran bawah aku ni, pasang lagu macam dia sorang je ada sound system paling hebat kat area Al-Shatee ni. Nak lawan ke jiran? *emo*




Ahhhhhhh ... tapi disebalik kesedihan aku, datang kegembiraan. Aku super duper happy gila! Like macam budak dalam gambar atas tu. Rasa nak lompat dan lompat dan lompat!

Nak tahu kenapa?

I asked one of my friend ... aaaa ... sekarang jadi baik dengan dia. Dia memang baik tapi selalu malas makan. Juga selalu tidur lewat. Juga selalu salahkan kopi kalau dia tak boleh tidur dan dilanda imsonia. Ehemmmmmmm.

I asked her belikan aku fridge magnet and also HRC Shirt for hubs. I am soooooo excited okeiii as she was in US! Fida, i think rasa macam nak suruh Fida beli semua HRC Shirt yang ada dekat US or any country yang Fida pegi. Same goes with fridge magnet! 

" Will pay youuuuuu! Dengar takkkkk? Jangan nak mengada okeiiii! I gigit nanti. I ada gigi taring yang tajam okeiiii. You belum pernah kena gigit lagi dengan I tau. :P "

Can't wait to meet you by next year. I prayed may Allah will bring you & your mom here for Umrah! Hurrehhhhhhhhhhhhh~

See. I always believe in Allah. Everytime i feel soooooo down, Allah is always there for me. Alhamdulillah.

Now mood dah ok balik. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...