August 1, 2010

should i ?


semalam ade orang merayu-rayu kat aku .
nak tau kenape die merayu-rayu ?

sebab ini :

.
.
.
.
.




iye .
die merayu kat aku kerana Blackberry ini .
owh apekah ?

mestilah die merayu kan .
sebab die suh aku dengan rase baik hati sacrifice duit elaun aku bulan depan utk die beli menatang ni .
should i ?
sanggupkah hatiku mengorbankan elaunku yang lumayan itu ?
muahahahahahahahahaha . :p

oooooo biebie ...
mentang-mentang la ritu i da sacrifice elaun lumayan bulan June for besday you .
now u asked me to do it again ?
should i ? muahahahahahahaha .

jahat tak ? jahat tak ? lol .

pastu dah la merayu-rayu suh korbankan elaun lumayan Ogos .
pastu memandai je cakap aku ni nak beli ALEXANDRIA tu pakai elaun Ogos !
sape cakap ? sape cakap ?

" i kalo nak ALEXANDRIA , i takkan gune duit i la ! :P "

hmmm let me think first eyh ?
manelah tau kot-kot i baik hati ke kan ?
sape tau kan ? lalalalalalala ~

aaaaaaa tapi kan ...
contohnye la kan .
if i sanggup korbankan elaun lumayan bulan Ogos untuk si putih itu .
sanggup tak u untuk memberi i ini ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


iye .
saye nak blackberry bold yang kurang mahal dari putih kamu itu ?
bolehhhhhh ????

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...