August 9, 2010

isu panas .


ok . lately sape yang ade fesbuk and orang johor mesti tau isu ape paling panas sekarang .
sape taktau memang bukan orang johor la . hihihihi .

tapi kes ni memang da makin hebat la .
aku pon taktau nak cakap cemane .
tapiiiii ...
first time bace die dok komen pasal jb , aku dok senyum jek .
bukannye ape .
terase kelaka ngan minah ni .
nampak sangat terserlah 'kebodohan' or 'kekhilafan' die .

die da tau fesbuk ni da sah-sah la satu malaysia dok pakai .
bukan satu malaysia je tapi seluruh dunia .
yang die pulak boleh cakap tak pikir sensitiviti orang lain .
manelah orang tak marah . alahaiiiii !

tapi tu la kan .
orang-orang tua cakap :

" terlajak perahu boleh diundur , terlajak kata rosak binasa "

sejauh mane pon die cube memohon maaf .
ternyata api kemarahan yang die timbulkan cukup wat sume memberontak .
plus minah ni melibatkan kerabat diraja Johor sekali .
isk . isk . isk .
memang kronik betol la minah ni .



bagi aku ?
sendiri buat , sendiri tanggung lah !
cume aku paling aku terkilan kat minah ni .
die ni seorang ibu . tengah mengandung pulak .
she shoudnt behave like that !
nanti sebab die , anak die yang jadi bahan kat umum .
aderhhhhhhhhhhh !

to minah tu :
pepandai la ko redakan kemarahan JOHORIAN !
ko yang carik pasal , sape suh ?


1 comment:

  1. isu mcm ni mmg sensitif. kalu nk kutuk jgn le dlm fb ke apa ke... ngee x psl2 je malu satu kpg dia.

    k ann x setuju btl la... ntah apa2 je la dia tu...

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...