July 12, 2010

pengajaran untuk umat Islam


sebagai seorang umat Islam , rasenye aku patut share tentang bende ni . aku dapat ni pon sebab orang dok forward2 kat aku . bile da bace tuh , aku jadi terpaku kejap . mane taknye sebab aku penggune CROCS ! kasut tu la aku dok usung ke hulur hilir sebab senang . da la aku dok pakai bawak g Umrah selama ni . ngan Madinah lagi . hampeh betol la orang Yahudi ni !

jom kite bace :

Kalimah ALLAH di sebalik logo CROCS ?

Baiklah , sile lihat gamba di bawah :





ok . logo ni nampak comel kan ? mesti korang akan cakap :
" alaaaa takde apelah kot "

tapi sebenarnye korang silap !

kalo terbalik2 kan .


leh jadi begini :


nampak tak ?

pasni confirm la aku takde da nak pakai CROCS !

bye bye CROCS ! :)

hi hi new NIKE wedges !

eyh ? eyh ? lol .

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...