July 12, 2010

hati berbunge riang !


heh heh heh . belom pape da tersengih2 dulu ni . sampai sekarang hati masih berbunge riang lagi . aaaaaaa jangan pikir bukan2 arrr or jangan salah paham . hati ku berbunge riang sebab semalam aku melakukan aktiviti terbaik untuk diri sendiri :



yaaaaaaa !

shopping lah ! ape lagi kan ?
the best therapy for me and for all women too . kan ? kan ? kan ?

semalam mimpi ape ntah , encik azman baik ati telah mengoffer bini nyer untuk membeli belah kasut idaman . lalalalalala ~ seronok kan ? padahal baru je bagitau ritu .

so , semalam lepas je die abes office hour , terus ajak siap2 kua . tapi lepas maghrib la . sebelum aktiviti apepon , kenelah menunaikan kewajipan pada Yang Esa dulu . baru lah tenang sikit . ye takkkk ???

jadinye lepas da selesai maghrib sumer , kami pon menujulah destinasi . kami ke Hera Avenue which is tak jauh jek dari umah . Sampai2 terus je masuk ...



ini !

yehaaaaaa . kasut idaman adalah di sini . ini jelah yang mampu kot . tak mampu lagi nak berLV ke , berGUCCI bagai ke . heh heh heh . kami suke butik 9west kat Hera Avenue sebab kami da kenal dengan orang yang jage kedai tuh . jadi macam kawan la . biaselah , bile baik2 camni , layanan pon superb la . serba serbi tip top ! plus kebetulan store sini memang ade SUPER MEGA SALE . errrr lebey kurang la . kasut sume siap da susun ikot saiz . dari saiz 6 sampai la saiz segabak mungkin , saiz 11 . setiap saiz die susun camtu sebab senang . saiz ni , ade design ni , saiz tu , ade design tu . so takdelah die susah payah nak check design tu ade saiz ni ke tak . * paham ke korang ape aku cakap ni ? *

so ape lagi , terus sambar pump shoes flat idaman . dulu nak beli tapi too pricy , so tak beli la sebab as expected , mesti ade sale punyer and nahhhhhhhhh, it's sale ! murah ! murah ! rambang wehhh dok sini . kasut 9west ni da jadi murah giler . nak dapat harga camtu kat mesia , mintak mahap la ! huhuhu.

disebabkan sale , so aku borong kasut lebey sikit la sebab berazam mahu kumpul shuz dari 9west . la ni nasib la tak keje , kalo aku keje lagi banyak la gamaknye kasut aku . penuh kang bonet belakang kete ngan kasut2 aku . kui kui kui . tapi kat 9west ni , aku suke wedges . sume cantek2 . rase nak beli je sume . huhuhu . booties pn cantek2 . waaaaaaaaa giler aku tengok kasut . nasib la belom gile lagik . ini baru shopping kasut .... wuuuuuuuuuuuuuuuu ~

then ingat abes da la kan shooping kasut , tup2 kaki tergatal masuk cini lak sebab tag sale sungguh meruntun hatiku ini ...



aaaaaaaaaa heaven betol la ! sume baju murah2 . kat sini aku takdelah nak beli bra ke pe . cume suke kumpul baju ngan sua tido . syiok ! lame jugak la dok belek2 baju kat sini , dekat setengah jam . huhuhu . kesudahan , ku membeli 2 baju tido , 1 sua tido ngan 1 pyjamas ! puasssssssssss . lagi lah aku senyum makin panjang melebihi telinge ! :)

tapi memang betol la :
shopping is the best therapy for women !

thanks biebie for made me hepi with new shuzssssssss .
love u so munch bunch !

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...