August 16, 2009

* sursprise small party *


date : AUGUST 16, 2009
place : RAWSHA AMPANG
participant : myself, sofia, wan, angah, fizi, su, eli


smlm ptg ... mase aku ngah leka2 dok round kt stadium s.alam sbb g metrojaya warehouse sale ... wan dok kol aku ... ajak kua mlmnyer ... aku dgn tanpa rse was2 ... aku ok je la ... sbb lame da aku x g lepak ngan die * pdahal dlm ati rse mcm len je. xtrpkir pun ade small party ni *

jadinyer ... dalam kul 10 lebey mlmnyer tu ... wan dtg la ... bwk naza ria ... sume adik2 die die hangkot skali ... xpelah ... aku pun mmg kenal ngan adik2 die ... jadinyer ... mase da masuk dalam kete tu ... wan trus gtau yg die nak g lepak mkn minum kt castle ampang ... aku pun on je la ...

tapiiiiii ...

bile sampai kt castle ... orang punyer la ramai sungguh ! ... ramai gile sampai takde table langsung ... dok usha2 ... rupenyer ade game bola ... cettttttttttttttttttt !!! ... patut la umat manusia punyer ramai yang ampun ... hehe ... dorang ni dok sebok nk g castle sbb nak usha sisha ... sebab sisha kat sane paling murah ... =)

jadinyer kami terus menghala ke rawsha jugak akhirnyer ... turun je kete ... aku ngan angah trus tanye staff citu ... ade x bilik kosong utk family ... nasib la ade ... memang rezeki kami ... aku lak mase tu mmg tak syak pape sbb memsg pun wat muke biase jek ... xde ape pun ... aku pun biaselah ...

sume terus order makan ngan minum ... but after tu ... tetibe wan ngan pia nak kua ... dorang kate nak g kete ... aku pun wat biase gak sbb mase tu da leka main kad judi ... hua hua hua hua * haih, ape nak jadi la ngan bini orang ni? =) * ... alah ... baru je blaja ... sebelum ni mmg tak reti men pon ! ...

ngah dok leka dengar angah ajar men kad terup judi tu ... tibe2 fizi bangun trus tutup lampu bilik ... baru je aku nak jerit * nape tutup lampu? * ... tetibe ...

* hepi besday to u ... hepi besday to u ... hepi besday to ilah ... hepi besday to u *

pia ngan wan masuk bwk kek ngan bouquet of roses ... the rest dok sebok2 nyanyi ngan tepuk tangan la ... yang aku ?

* harus la tergamam beb! sape punyer keje la ni ? *

da abes nyanyi tu ... tengok kek besday tu .... kat atas tu tulis cmni ...


* hepi 24th besday to my beloved wife : love from man *

cettttttttttttttttttt ... keje chenta ati aku rupenyer ... bile la pulak die lantik budak2 ni jadi budak2 upahan die ek ? hehehe * eleh , sebnrnyer die wat sumer ni sbb nak pujuk aku sbb aku majuk ngan die. cettttttt! pandai sungguh! =) *

abes je tiup lilin ... pia hulur bunge ... wah????? ... sangat teruja la saye ... pandai jugak chenta ati saye merancang sume ni ... uhuk2~


* roses *

then ... wan pun cite ... dari smlm chenta ati aku da dok sebok2 kol dorang mntk tlg pasal bnde ni sumer ... menurut wan lagi ... kalo tak dorang nak amek man kat kampung tp man tak bagi sbb bahaya la ... da gerak pun ... da malam kan * mau aku pengsan kalo mse mlm tadi chenta ati aku ade skali ... hehe *

haih ! ... mcm2 la laki aku nih ... aku ngah rase malu2 pun ... potong la brownies tu ... yummy2! feveret ni ... =)


* dgn rase malu2 nak potong brownies ... =) *

dan the last ... sure la amek gamba kan? ...


* saye yang sangat teruja bersame roses saye! *

to budak2 upahan :
tq so much for helping man on this!

to my chenta ati :
thanks sayang for the small surprises!
i luv it very much for all you did ...
get well soon ya?
luv u bunch! =)

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...