August 30, 2009

' 8 '


ade ape ngan 8 ek? ... hmmm ... saje je aku nak tepek nombor 8 ni ... sebab my feveret number ... too much value aethestic ... hehe ... lebey kurang la ... suke giler nombor ni ... maybe the main reason because of aku dilahirkan bulan 8 kot? ... hehe ... * helloo ... i bukan nak promote my besday okeyh kt cni =) * ... ohh ... tetibe teringat lak surspirse small party yang diorganizekan oleh wan ngan pia ritu untuk aku ... penyumbang utama? ... should be my chenta ati mehhhhhh ... oh die tu ... sumtym hubby yang unpredictable la ... rasenye ini kali kedua die berjaya membuatkan aku jadi speechless ... hehe ... dulu penah gak die wat cmi mase tetibe ade orang call aku then gtau ade barang nak bagi ... aku ni dok la tanye2 budak tu ... barang ape? ... budak tu xmo gtau sampai satu tahap tu ... aku agak nak mara gak la sebab kebengangan sbb tak tahu ape motif orang yang aku tak kenal tetibe nak bagi barang ... tak sadis ke namenye tu? ... yang aku ni pun ... ngok ngek gak g ngadu kat chenta ati aku * mase tu kami hangat berchenta, die lak mase tu keje kat dubai lgi 8 * ... oooooooooo ... mase tu jangan cakap la ... chenta ati aku ni ... memang pelakon lelaki terbaik la ... dok layan2 aku ngadu kat die ... tunggu punyer tunggu ... last2 rupenyer orang tu nak anta cuppies kat aku ... aku ni mase tu da tercangang2 da ... pebenda lak ni? ... bile tengok ade a piece of card kt kotak cuppies tu ... barulah aku tau yang ini keje anak abdak ku e2 ... cetttttttttttttttt !!! ... kurang asam ... saje je ... tapi mase tu agak terharu gak la ... isk2 ... =)

tapi e2 cite lame la ... musim berchenta ... skrg ni musim berkawen ... die still macam dulu ... wat surprise lagi for my besday this year ... owh ... sungguh bahagia mehhhh !!! ... dapat cake which on cake ade tulis * hepi besday to my beloved wife, with love: man * ... and ngan bouquet of white and red roses lagik ... leh tahan gak chenta ati aku ni ... kui kui kui ... =)

eyh ... asal cite da menyimpang sungguh ni? ... erk~ ... sambung balik la cite awl2 tdi ... hmmm cite pasal no 8 ni ... rini 31 ogos ... genap malaysia merdeka 52 tahun ... huhu ... hepi merdeka day malaysia ... syukur rasenye dok kat malaysia ni ... even malaysia ni aku tengok tengah dok golak golek pasal isu politik ... alhamdulillah ... malaysia ni da dikire aman kalo compared ngan negara len ... uhuk2~ ... ngan takde musim yang ntah pape cume musim virus babi tu je la yang macam takde kesudahan lagik ... =) ... yang penting negara ni masih aman ... dulu mase aku g dubai tu pun ... tak sampai seari dok sane ... da dok teringat makanan malaysia ... aiiiiiiii ... kalo cmni ghupenyer ... cmnelah aku nak dok kat jeddah lak? ... uhuk2 ~

ape lagi yang ade ek ngan no 8 ni ... hmmmm ... haaaaaaa ... alamak ... isu sitip ni ... dulu mase bulan 8 gak la ... aku couple ngan first love aku tuh ... ntah ape la jadik kat die sekarang ni ... dengar cite da kawen tapi tak tahu la btol ke idaknyer ... ngeeeeeeeeee ... lantak la kat die janji die hepi ngan kehidupan die ... hehe ... aku tak mo ingat da ... mengabehkan boreh jek ... hehehe ...

dan baru aku tau tadi gak la ... thru facebook ... rini genap umo baby shela, qish setahun ... aiyohhhhhhh .. sudah setahun da e2 budak bolat ... hehehe ... muke macam baba die da ... hehehe ... mama ni, qish da setahun ... bile la qish nak dapat adik lagi ni mama? ... cian qish sorang2 ... kui kui kui ... * ops, mesti shela bace ngan penuh senyuman * ... yang aku ni ... dok sebok ngan anak orang ... bile la aku nak ade anak sendiri ni ek? ... ntah macam mane lak rupe anak aku tu nnt ? ... hehe ... * doa tetap doa * ... tak saba nak ade anak sendiri ... lagi pulak bile nak abes study da ni ... takdelah aku rase sorang2 bile chenta ati da fly lagik nnt ... kalo tak ... sangap memanjang la aku ... huk2 ~

papepun ... sempena merdeka day untuk rini ... aku doa semoga malaysia terus aman ... insyaALLAH ... Amin~ ... * pasal politik tu ... tak kesah la ... e2 orang politik punye hal ... janji tak harukan keadaan rakyat mesia ni * ... rindu sebenarnyer ngan kepimpinan tun dr mahathir ... suke giler kat die ... gempak abessssssss mase die jadi leader dulu .... otak die bijak gile kentang ... sampai PM sekarang pun ... orang still tetap akan kate ... * DR M the best! * ... =)



No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...