July 13, 2009

* rindu ... =( *


pagi tadi ... after kelas ... mse ngah tunggu oshin & amoi * dorang g lab jap. amek result concrete * dalam kete ngan kak su ...

tibe2 ... ati terase sayu sgt2 bile tringat kete kami ...


* in memory 2007 - 2009 *

apelah nasib die ... baik aku or chenta ati ... kami tak penah terpikir pun ... hayat kete tu secepat ini ... setiap kali terigat kat kete tu ... mesti laju je air mata ni mengalir ... =(

aku terus call chenta ati ... kalo aku ni da sedey cmni ... ape lagi die tuan punyer kete ... aku tau ... die memang sayang sgt2 ngan kete tu ... lg pulak ... kete tu die beli hasil titik peluh die keje ngan ACLA dulu ... da banyak die modified kete tu ... die jage kete tu pun ... macam jage aku ... kadang2 sampai satu tahap tu ... aku jadi menyampah tengok die macam 'berchenta' ngan kete tu ...

ngan kete tu jugak la ...

- first time kami jumpe ... - bawak kami blind date sampai taman negara penang ... - bawak kami travel dari johor ke perlis ... - bawak chenta ati mase kami kawen dulu ... - bawak aku sampai ke KLIA everytime chenta ati nak balik dubai or die balik malaysia dari dubai ... -segala2nyer la dier yang bawak .. ~

sayunyer rase ati ... 

penah satu malam tu * mase kat hospital * ... kiteorang menangis sbb tringat kat kete tu * betol la kata orang, bile da takde, kite akan tercari2 bende yg mmg da takde & takkan dpt balik * ... ntah kenape ntah ... kiteorang mmg sedey sgt2 sbb kete tu mmg da amat berjasa ... dari zaman kami berchenta hinggalah berkawen ...

dan atas ape yang da terjadi la ...

kami selalu mohon PADA YANG ESA ... agar kami terus diberi ketabahan untuk menghadapi segalanye & juga buat kami sentiase bersedia ape saje keadaan yg mendatang ... 

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...