July 14, 2009

* bengang! *


tadi ... mase nak g kelas ... dalam kete ... aku saje selok2 dalam handbeg itam aldo aku tu ... tetibe ... ade beg kecik mase chenta ati belikan kat penang dulu ... bukak punyer bukak ... tetibe .... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!

nak tau kenape ?

jeng ... jeng ... jeng ...

aku jumpe ni ...


* cable iphone *

dulu mase kat penang ... macam nak mati aku cari menatang ni tapi tak jumpe .. aku assume bende ni da ilang ... even chenta ati suh aku cari btol2 pun ... aku kate kat die ... memang sah cable tu da ilang * budak degil, memang la cmni ... hehehe * ...

tapi bile jumpe dalam beg tu ...

adoiiiiiii laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

frustnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...

mane taknyer ... aku  baru je beli cable yg baru mase aku g sunway lastweek ... da la harge sampai rm110 ! cissssssssssssssssssssssssssss ... bengang nih ... bengang nih ... huhuhu ..

time tu ... aku trus call chenta ati ...

aku : abie, cable iphone tu da jumpe. ade dalam handbeg itam ALDO ni * dengan nada kecewa *
chenta ati : kan abie da kcp. u should trust me. if i kate ade, msti ade sbb i mmg slalunye akan igt mne brg2 i ...
aku : alaaa ... 
chenta ati : ayg yg degil. abie ckp ade cable, xnk caye. xpelah. simpan je la. * nada memujuk *

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...

moral of the story : next time jgn men sepah2 ! uhuk2 ~

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...