July 14, 2009

* mane satu pilihan hati? *


hmm ... ritu ... chenta ati da sebok tanye ... pasni nak pakai kete ape ? ... kete ape ek? ... sian kt chenta ati ... die selalu bersusah payah untuk aku ... even die ngah saket tu pun ... die still mcm tu * bertuah kan saye dapat die? * ...

hmmm ... yang aku ni ... tak tau la nak cakap cmne ... hepi kalo dapat kete baru tu pun ... sekadar 70-30 ... ati ni masih bersisa baki kat myvi tu * uhuk2 ~asal igt myvi je .. mesti nak nanges! * ... 

mase myvi tu ade lagi ... aku slalu cakap kt chenta ati if aku da keje ... aku nak beli kete ni ...



* toyota caldina GT4 Turbo *

memang minat sangat kat kete ni ... tapi ... sejak kes satu peristiwa tu ... aku jadi macam kabur2 jek nak beli kete tu ... uhuk2 ~

yang chenta ati saye pulak ... bagi list kete ... antara dalam list dier ...


* mitsubishi lancer 2.0 *

die terpengaruh ngan kete ni pu sebab housemate die kat dubai dulu * wan * pakai kete ni ... si wan tu pulak dok cucuk2 dier gtau yang kete tu best giler bile drive ... hmmmm ...

yang pasti ... kami berdua skrg ni ... minat sangat2 ngan kete ni ...


* honda stream RSZ *

cun kan?



pic ni yang wat kete tu nampak seksi ... =)


* smart gile! *

dulu ... rasenyer ... seminggu sebelum eksiden tu ... kami penah g survey kete ni ... kebetulan lak mase tu ... honda ade wat roadshow kt queensbay penang ... kami pun usha2 la kete tu ... harge ? ... berbaloi la sbb 7 seater ... lampu pun smart ... sport rim ... mcm2 la ... airbag pun ade ...

kale kete ? ... haruslah putih sbb impian chenta ati saye ... nak kumpul kete ngan superbike kale putih * insyaALLAH kalo ade rezeki * ...

rasenyer ... saye da tahu kot saye nak amek kete ape ... sbb kali ni ... chenta ati saye bg saye peluang untuk saye pilih kete ... ngeeeeeeeeeeee ... =)

to chenta ati :
kite amek HONDA STREAM RSZ la syg kalo ade rezeki!
okeyh ? kite kejar balik kt JPJ no 8717 tu ... =)

1 comment:

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...