May 19, 2010

sumpah . saye geram !


sumpah .
saye betol2 rase mara .
saye rase menyampah pon ader .
rase saket ati pon lagi la ader .

gilerrrrrr punye saket ati la .
aku ni dah la bukan jenis suke mara camni .
tapi arini ade orang wat betol2 aku maraaaaa !

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
geramnyerrrrrr !!!
rase jantong ni nak meletop sebab tahan amarah !!!

menyesal .
kalo aku ade bukti kan bagus .
tak paham ngan orang camtu .
perkara tu bukan simple .
tapi orang tu pulak amek mudah .

aperrrrrrr ???
ingat aku ni orang yang mudah lupa kerrrr ???
sori sikittttt !

kalo perkara macam tu , aku ingat semuanya !!!
bukan macam kau .

bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!

1 comment:

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...