April 28, 2010

* mode : bleeding *


. risau .
. runsing .
. buntu .
. sedey .
. sayu .
. gelisah .
. takot .
. sedih .
. emosi .
. i am so pathetic ! .
. fullstop .


. AZMAN .
. my biebie .
. my heart .
. my soul .
. thanks for the love .
. thanks for the care .
. thanks for the concern .
. thanks for accompany me along the way .
. wish me get well soon ok ! .
. I LOVE YOU .
. I HEART YOU .


. AMAL .
. thanks for helping me much ! .
. aku ok lagi nih even rase ati mcm nak terburai da .
. sedey . sedey . sedey .
. hope everything will get back to normal .
. wish me get well soon .



kadang kala perasaan lemah hadir kerana Allah Ta'ala memang mahu menguji kita, seperti terkandung dalam Quran, surah al-Baqarah ayat ke 155, “Demi sesungguhnya! Kami akan menguji kamu dengan sedikit perasaan takut (kepada musuh) dan (dengan merasai) kelaparan, dan (dengan berlakunya) kekurangan dari harta benda dan jiwa serta hasil tanaman. Dan berilah khabar gembira kepada orang-orang yang sabar”.

2 comments:

  1. nice blog.. like read your post.. hello there! :D

    yours
    SH

    ReplyDelete
  2. shahrul - thanks ! do u have one ? maybe we coulde xchange blog link .

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...