February 16, 2010

* sensitif! *

aku yang terlalu sensitif atau die yang tak penah pkir perkara tu memang terlalu sensitif untuk aku ? ... aku tau yang aku penyebab kejadian malang tak berbau e2 ... aku tau aku yang menyebabkan keadaan die jadi camtu sekarang ... aku sedar aku penyebab segalanyer ... ntah la ... ati ini terase terlalu rapuh bile diusik peristiwa e2 ... cukup la ape yang da berlaku ... kenape harus di perkotak katik kan peristiwa tu lagi ? ... im out oxygen whey 'some people' said that yang aku ni ...
* pembawa malang *
ntah la ..........................................................................................................................................................

1 comment:

  1. buat bodoh je.. org mmg suka mengata. selagi ada mulut & suara. dorang xkenal sape diri kita melainkan kita sendiri.

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...