February 23, 2010

* broken heart *


broken heart ? ... am i ? ... no la ... saye masih menyulam bahagia ... sentiase bahagia walau kadang kala ade pasang surutnyer ... hehehehe ... * mestilah ade gado2 kan biebie , kalo tak, tak seronokkan ? hihi * ... cume kali nak berkongsi tentang satu kisah ni ... ini cerite benar okeiii ... agaknye kan ... betol ape yang biebie saye selalu cakap ... bulan dua hingga bulan empat musim orang putus chenta ... hak hak hak ... * betol ke ? ke die ckp cmtu sbb dulu die pon break off ngn kekasih ati die bulan dua tu ... :p * ... ampun ya biebie ... hihi ... kisah ni epen ... baru2 ni jugak la ... kawan saye sorang ni ha ... baru putus chenta ngan kekasih die ... kesian sungguh kawan ku ini ... memule mase dok dengar kisah pasal kenape die putus tu kan ... semakin menarik tau ... mane taknyer ... dah la ex-gf die tu memang sah curang ... but then lagi nak bagi alasan family die tak suke la ... ape la ... helllloooo ... ko ingat kawan aku tu bodo ke hah ? ... kalo la memang dari dulu family ko tak suker ... nape ko sebok hangkut die sane cni ? ... * erk ? terbalik suda ? * ... takkan la bile da 7 tahun ko berchenta ngan kawan aku ... tup2 ko kate family ko tak restu ?? ... patut ke ? ... e2 ke alasan terbaik untuk ko bagi ??? ... even sebenarnyer ko yang memang da lame curang ??? ... aku kesian giler kat ko ! ... * even kite same2 pompuan ! * ... malu seh aku sebagai orang pompuan ... nampak gile ko tu murah ! ... ape lagi yang kawan aku tak bagi tu kat ko ... setahu aku la ... he love you as much u did not know ... then ape lagi ko nak ? ... nak kate die tak mewahkan ko ... ko sile la check balik barang2 yang die penah bagi ko tu ... tak mewah ke ko cakap ? ... kesian kan ko ? ... kesian sebab tak reti jadi manusia yang tahu bersyukur ... ke sebab kawan aku tu bukan anak dato' macam ko ? ... mungkin ... bangga sangat ke ko or family ko ngan status dato' tu ... nape ? ... kalo title dato' tu ... kalo masuk kubur still leh dapat kehormatan & idup mewah lagi eyh ? ... hahahaha ... kesian ... kesian ... aku rase la ... dala ramai2 anak dato' yang aku penah jumpe ... ko la anak dato' yang paling malang ... bongkak tak tentu hala ... ape ko pikir kawan aku tu hadappppp sangat ngan ko lagi after ko sendiri da hancurkan ati die ? ... sorry la ... ko sendiri da curang ngan die dekat 2 tahun ... lagi mahu cakap buruk2 pasal kawan aku ... pehalllllll ??? ... kalo btol la ko tak salah kan ... nape la kan ... baru sebulan ko break off ngan kawan aku tu ... tetibe ko nak tunang da bulan depan ni ... hebat laaaaaaaaaaaaaaaa kooo !!! ... * mari kite gelakkan die ramai2 ! * ... hahahahaha ... tapi aku paling kesian la bile ko kononnye nak perbodohkan kawan aku tu tapi ko tak sedar ko sebenarnye tengah diperbodohkan ngan bakal tunang ko sendirik ! ... tu la ... gelojoh sangat nak tunang kan ? ... sile la teruskan majlis pertunangan ko tu ... ko kene ingat ... TUHAN MAHA ADIL ... ko aniaya seseorang yang memang ati nye baik ... tak penah abaikan ko ... jage kebajikan ko ... tak penah curang ngan ko malah setia die tak bertepi untuk ko tapi ape yang ko bagi kat die ? ... sume alasan bukan nyer tak munasabah malah sampahhhhhhh !!! ... sekarang TUHAN da bayar cash kat ko ... ritu ko wat kawan aku terduduk kan ... sekarang ... ?? ... nahhhh ... hambekkkkk ... ko lak terduduk bile ko akhirnye da tau sape sebenarnye bakal tunang ko tuh !!! ... paling aku nak gelak ... ko leh bulat2 percaya kat bakal tunang ko tu bile bakal tunang tu sendirik cakap kat ko yang die tak penah tinggal semayang la ... tak kua malam la ... e2 la ... ini la ... come on laa ... orang yang baik takkan penah mengaku die baik ... kesian kan ko ? ... senang sangat diperbodohkan ... sekarang ko da tau kan yang bakal tunang ko tu sebenarnyer seorang player or kaki pompuan kan ... seorang lelaki yang memang suke rampas gf orang kan ? ... haaaaa ... ape perasan ko sekarang ? ... saket takkkkk ??? ... ke tak cukup saket lagikkk ?? ... kah kah kah ... dulu ko leh la gelakkan kawan aku ... sekarang die lak leh gelakkan ko balik ... mane taknye ... memang da terang lagi nyata ... kisah playboy bakal tunang ko tu memang sangat hot kat tempat korang blaja cume ko jek yang kunun perasan bakal tunang ko tu sebaik2 umat ... * yerkkkkk ! nak muntah lak aku .. * ... ko tak payah la nak sedey2 ke ape ... e2 jalan yang ko nak ... ko yang pilih ... ko tak payah lah pulak sekarang ni ko nak cakap kawan aku wat cite pasal bakal tunang ko tu ... then ko nak tambah lagik cite yang kawan aku tu bomohkan ko ... ko ni manusia ape ek ? ... dari planet mane ... aku rase nak kate dari sume planet yang ade ... sume planet tak nak makhluk macam ko ... kui kui kui ... kesian2 ... sekarang ko da terime pembalasannyer ... !!!

* alhamdullillah ! wut u give u get back bebeh ! *

2 comments:

  1. tau takper ... bru skrg die nak depressed bile tau bakal tunang die tu sebnarnye kaki pmpuan ...!

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...