April 28, 2009

rase mara & menyampah !


da lame phone saye tak kua name yang saye sangat menyampah tu ... dulu ... sebelum saye kawen ... die penah menimbulkan kontroversi ... letih ... yang menjadi mangsa utama ... mestilah abang aku yang sangat ikutkan cakap die tu * abg danel * ... lepas tu ... tempat melepaskan kemarahan pompuan tu ... mesti kat aku ... if tak kat aku ... mesti kat abg yus ... yang kami berdua ni pun ... takde kene mengene ngan pompuan tu pun ... cukup saket ati gak ... die yang tak reti nak bagi kepercayaan kat tunang sendiri ... lagi mahu mencari kesalahan dan segala punca pergadohan sebab kami * aku & abg yus * ... ape ? ... die ingat ... kami ni takde keje lain ke ? ... asik dok nak melayan perangai die yang ntah ape ntah ...

bongok btol la ! dan semalam ... bile pompuan tu dok sebok kol aku di petang ari ... aku malas nak layan ... bile tanye abg danel ... kenape pompuan tu dok sebok kol lagi ... jawapan abg danel ... tetap same macam dulu ... tak berubah ...

* mira jeles ngan ilah *

jeles lagi ? ... adoi la ... logik ke ? ... ape kejadah la ko nak jeles ngan aku ? ... ko takde perasaan lain ke selain perasaan nak jeles ngan aku ? ... aku ni ... ko bukannye tak tau yang aku da kawen ... aku da ade laki la ngok ! ... takde keje aku nak kejar tunang ko ... ingat aku hadap sangat ngan tunang ko tu ? ... * ops, abg yus .. akhirnye terkua jugak ayat ni ? heh ! * ... aku tak heran la ...

kalo setakat ko nak kol aku ... dok nak kate aku contact ngan tunang ko ... harap maaf yek ... aku ni sejak kawen ... tak penah langsung da contact ngan tunang ko ... apelah masalah ngan ko ni ... kalo aku contact pun ... masalah ke ? ... bukannye aku ngan tunang ko tu ... ade pape ke ape ... da ngan adik tunang ko pun ... aku memang kenal ... ape ko nak kecoh ? ... lagi pulak ... bukannye aku tak penah jumpe family tunang ko ke ape ... cacat sungguh la ko ni pompuan ... !!! * isk abg yus ... ilah mara btol ni ... haha ... cane ni abg ? * ...

pastu ... da la ko ni ... lepas da tuduh aku macam2 ... ko g lak kat abg yus ... ko sebok kol die lak ... ape ? ... ko ingat abg yus tu hadap sangat ngan ko gak ke ? ... die pun ade gf la ... takde mase nak layan tuduhan ko yang macam2 tu ... alah ... aku tahu la yang ko tu sebenarnyer frust sebab tak dapat abg yus kan ? ... ko tu name je da tunang ngan abg danel tapi dok sebok lagi ade hati kat abg yus ... huh ! ... * halamak abg yus ! terbocor lak ... =) * ... and ko makin bengang sebab aku rapat ngan dua2 kan ? ... huh ! ...

suke aku la kan ? ... da diorang pun baik ngan aku ... so ... aku layan la sebaik mungkin ... tapi aku layan pun ... diorang tu aku da anggap macam abang sendiri la ngok ! ... aku ni pun da macam adik da kat diorang ... ape ko nak kesah ? ... tak e2pun still ko nak kecoh lagi ? ... kalo btol la aku nak sangat tunang ko tu ... dari dulu lagi aku da sebok usha versi gedik2 kat tunang ko tu la ... bukan aku tak leh buat pun ... cume aku tak nak ... sebab aku memang takde ati langsung kat tunang ko tu ... bodoh lantun2 btol la ko ni ! 

pastu ... kol aku pandai lak ... bile laki aku kol ... pandai lak ko suh orang len jawab ! ... asal ko bagi orang len jawab ? ... takot ke ? ... tu la ... selalu sangat men serang orang membabi buta ... kali ni ... bia laki aku serang ko lak ... bia ko tahu langit tu tinggi ke rendah ... harap je keje jadi cikgu skolah ... tapi tak leh nak pikir panjang ! ... 

ko tu pompuan ... da kire bersyukur sebab dapat abg danel ... tahu tak ? ... abg danel tu ... kire sabar je ngan karenah ko ... memang penyabar btol la die ... e2 pun tak reti nak bersyukur ke ? ... e2pun ko tak reti nak bagi kepercayaan ke ? ... kang kalo abg danel btol2 ade pompuan len ... baru ko tahu ...

haih ... mara btol la ... nyampah sangat ... ade gak pompuan camni kat dunia ni ek ? ... cacat sungguh ! ... kesian abg danel ... hehe ...

* note utk abg danel : saba je la. e2 je yang ilah & abg yus mampu ucapkan ! *



No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...