April 12, 2009

ade ape dengan iPhone ????


bile tengok iklan maxis sebok advertise and promote apple iphone 3g ... mesti aku tersenyum sendirik ... best sgt ke ngan iphone ni ??? .. tengok sket ....



hmm ... bukan nak kate ape la ... aku senyum sebabbbbbbbbbbbbbb ...

da setahun lebey pakai iphone ni * chenta ati saye da beli iphone ni dari 1st model die kua lagi mse die keje kat dubai dl * ... da setahun lebey pakai .. tapi kat malaysia .. baru nak launching ... patut la dr mahathir dulu selalu menggesa rakyat .. pandang ke timur sbb kite memang la teramat ketinggalan zaman ... huhuhu ... bukan nak berlagak okeyh ? ... takde ape pun ngan iphone apple ni sebenarnyer ... meh cini aku gtau .. kenape iphone tak bagus ..

sbb iphone tak friendly user sungguh !! sungguh2 tak friendly ...

e2 jek sbb utama .. takde sebab len ... huhu ... kenape aku kate tak friendly user ? ... sbb nak type msg punye la susah ... touch sreen ... lagi pulak ... kalo nak reply mase ngah driving ... mmg nyusahkan sungguh !! ... 

anyone yang memang tersangat la nak iphone ni ... msti akan kate ... 'wah , bestnye kalo dapat iphone ni ' ... tapi percayalah ... kalo korang da dapat and lame2 nnt ... msti korang rase saket ati + jiwa sbb tak friendly user ...

cume ... aku tak nafikan la ...

iphone apple ni ... kalo internet ... superbly beb !!! ... sgt laju dan puas ati ... and the reason tu la ... now ... iphone ni ... aku tak wat tepon da tapi just laptop bergerak if aku g kelas ... so .. tak payah nak bawak laptop berat2 g kelas ... just bwk iphone and thru internet pakai wifi kt skul jek ... lg puas ati ... everywhere leh thru internet if ade internet connection ... e2 memang iphone canggih compared ngn phone yang len yang ade kat dunia ni ... sbb tu la iphone da dapat award 'the best gadjet in the world' ... 

and lagi satu ... maybe sbb game kot ... game pun ... puas ati gak ... macam kalah psp sony jek ... * lame da saye tak men psp sejak psp sudah beralih tangan ke adik2 sy di kg perak * ... main game dlm iphone ni ... siap leh pusing ikot kite ...huhu ... paling suke men game bedah2 orang ... hahahaha ...

kesimpulan : 
iphone ade kelebihan & kekurangan ... sudahnyer ... iphone tu ... aku letak dlm handbeg jek ... 
selalu bwk tapi tak pakai pun ... sbb tak best !!! 
* time kaseh *

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...