January 18, 2010

* bad day *


tengahari tadi ... after balik amek document dari saudi embassy ... aku tersenyum puas sebab urusan visa suda selesai and kebetulan pulak bile sampai shah alam ... chenta ati call gtau yang die da passed lesen kt sane and die gtau aku suh courier document untuk iqamah aku kat sane ... aku pon dengan senang ati la ... rase sungguh teruja sebab seakan dapat merasakn ... * hari istimewa * e2 makin tibe ... ohhh ... sungguh teruja okeiiiiiii ...

tapi tu la kan ... kegembiraan tu tak lame ... after da g tempat courier DHL kat glenmarie, shah alam tu ... memang rase sungguh best la sebab usaha selame ni sudah berbaloi2 ... walaupun harge courier e2 sungguh mahal * dkt rm150 okeii ?? * untuk anta 3 keping doc tapi takpelah ... ku relakan jua mengorbankan duit ku untuk kali terakhir * biebie, im out of money! * ... ini gara2 da sangat excited mahu bersame chenta ati secepat mungkin ...

tibe2 kan ...

mase nak balik tu ... aku suh wan singgah shell sebab nak bagi baby commot tu minum sebab die da terlalu dahaga sebab die da haus ... tangki minyak pon da kelip2 ... mahu tu memang da niat nak bayar pakai kad kredit yang telah diberi oleh chenta ati ... carik punyer carik tapi purse aku tu ... goshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ... kad tu takderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... alamakkkkkk ... aku ??? ... ape lagi la kan ... haruslah aku gelabah katak ... katak pon tak gelabah macam aku ... hahahaha ... aku da dok risau ... wan da geleng kepala sebab die tau aku ni memang careless orangnyer ... carik punyer carik banyak kali dalam purse ... kad kredit tu takde jugak ... ok'ow ... wut im gonna do ???? ... mase tu dalam kepala da terbayang aksi & gelagat chenta ati saye yang semestinyer sangat frust ngan ke'careless'an sayer ni .... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...

sayer ni da dok banyak kali carik lagi ... tapi kad kredit tu still tak jumper ... adoi laaaaaa ... time aku baru nak epi ... ini la jadinyer ... huk huk huk ... sedey2 ...

at last ... aku kene terime gak yang kad kredit tu memang takde ... so tunggu ape lagi la kan ???? ... harus la ku inform kepada tuan punya kad kredit yang telah memberikannye kat sayer kan ??? ... kalut2 da aku anta msg kt chenta ati suh die call aku ... bile die da call ... terkulat2 jugak la aku nak gtau ... huk huk huk ... yang dierrrrrrrrrrrrrr ??? ... haruslah terkedu!!!! ... hahahahaha ... ops!!!

camne ni ??? ... dalam kekalutan tu ... terus sayer call RHB mintak dorang blocked kad kredit yang ilang tu ... wuaaaaaaaaaaaaaaaa ... daku tak rela ... abes la kemudahan mahu beli minuman baby commot tu nanti ... huaaaaaaaaaaaaaaaa ... ku tak rela tapi ku terpakse juaaaa ... cisss!!!

ati da sedey ... ati da tak keruan ... dok terpikir lagi ... mane la saye letak kad kredit e2 ... huh!





ingat kesedihan tu ... sampai situ je la ...

tup2 ... bile balik umah ...

menatang ni wat halllllllllllllllllllllllllll !!! dush2 ...



sampai je umah ... phone ni meragam tak tentu pasal ... call out tak le ... call in pon tak le !!!

apekah ini ????? ... dugaan apekah lagi ???? ... sudahnyer ... banyak msg dari maxis sebab chenta ati sayer call banyak kali tapi tak dapat call sayer ... adoi laaaaaaaaaaaaaa ...

ati sudah berbulu ... ati suda panas nihhhhhhhhhhhh ...

lebey dari 5 kali saye on off phone ... tapi phone macam tu jugak !!!

arghhhhhhh ... ku sudah tension!!!!!

apekah ini ???

finally saye terus letak phone tu kat tepi ... ah ... suda la ... taknak aku gune .. suda !!! hihi ... da lame sket baru phone tu ok! huh!

sungguh mencabar arini!

* is it a bad day for me ? *

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...