June 22, 2009

* condelence *


tadi mase ngah chatting ngan pia kat fesbuk ... tibe2 pia bgtau ...

* ilah, cousin wan bru jek meninggal ptg tadi . afdzal ! * 

aku yang dengar ... hanyer terpaku ... * eyh, cousin wan yg ne satu ek? tak kan la yang ... * 

dan untuk dapatkan kepastian ... aku pun terus call wan * ati2 da berdebar2 nih! * 

taye2 punyer tanyer ... memang sah cousin wan yang meninggal tu ... yang aku kenal ...

* inalillah hiwainna illa hirrajiun *

terus mengucap aku ... menurut wan ... afdzal meninggal petang tadi ... eksiden kat bulatan kampung pandan ... menurut wan lagi ... arwah trjatuh pade mulenyer ... dan tanpa sempat wat paper ... lori kat belakang terus gilis dier * adoila~ * ... ngeri aku dengar ...

afdzal ? sape dier ? kenape perlu aku citer pasal die kat blog aku ?

hmm .. afdzal ni ... first time aku jumpe die mase aku lepak2 ngan die, wan ngan chenta ati aku kat rawsha, ampang ... mase tu die datang ngan motor besa die ... mase baru jumpe tu ... aku rase mcm nak gugur jantung ! ... tau kenape ? sebab muke die sejibik sebadak ngan muke ex-boyfrind aku * faizal * ...

sepanjang lepak tu ... aku mcm terpaku je tengok arwah ... mane taknyer ... arwah tu ... kelaka sangat orangnyer ... banyak bende yang kiteorang borak2 ... yang die lak sempat seloroh kat aku * eyh, aku  mcm penah nmpk ko la. u look familiar ... * ... yang aku hanye tersenyum je la ... wuwuwuwu~

tapi tak sangke lak ... begini jadinyer ...

tapi e2lah takdir dan ketentuan dari ILAHI ...

kalo Tuhan tu nak tarik nikmat and nak cabut nyawa ... bile2 je DIA mampu ... subhanallah ~

moga2 rohnya terus dirahmati & ditempatkan bersame orang2 mukmin ... Amin~

2 comments:

  1. hi cam kenal ??? :-)..how's hubby condition??

    ReplyDelete
  2. hi .. memang kenal .. sis ekin kan ... hehe .. hubby ok jek .. now da discharged ... =)

    ReplyDelete

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...