March 21, 2009

terime kaseh TUHAN ~


dulu ... saye penah dpt msg ni dr abang danel saya ... bukan abang btol ... tp abang yg saya da anggap mcm abang saya sendirik ... die ni kadang2 ... jd advisor chenta saya ... dan kadang2 ... saya pula jadi advisor chenta untuk die di kala die sedang berdepan ngan masalah bersame chenta atinyer itu ... 

ade satu malam tu ... saya 'perang besar' ngan chenta ati saya yg sudah menjadik hubby saya sekarang ni ... even kami selalu gado tapi pada akhirnyer ... kami kawen juga wokeyh ? .. hehe ...

sambung balik cite tadi ... mase gado tu ... saya buntu dan ntah cemane ntah ... saya msg abang danel saye tu ... ngadu la ... apelah lagi kan ? ... ati tengah membara ... cume ... yg makin geramnyer tu ... niat di ati ... igtkan ... nak ngadu nak crik supporter tapi akhirnyer ... aku lak kene bebel2 ngn abang danel ni ... adoi la abang ... tension lorh ... =))

eyh ... lupe lak ... msg abang danel mcm ni ...

" Kadang2 ALLAH jarakkan sesuatu hubungan, kemudian DIA datangkan pula dengan dugaan. Puas kita mencari mane orang yang tersayang, rupa2nye ... ALLAH nak hadiahkan kite dengan 'kaseh sayang' yang berpanjangan.. "

Now .. mase pun berlalu ... ntah cemane ... malam ni ... eyh salah ... di waktu pagi begini ... bile terbaca msg tu balik ... baru tersedar ... yang kenyataan nyer ... kata2 dalam msg tu ... ade kebenarannyer ...

sebab ... saya da jumpe 'kaseh sayang' saye yang berpanjangan tu ... yang telah selamat menjadi hak milik saya sepenuhnyer dengan nama ALLAH dan juga atas agama islam saya ... alhamdulillah ... terime kaseh TUHAN ... ini adalah anugerah yang terbaik dalam hidup saya ...

p/s : hubby ... saya chentakan kamu ... muahhhhh !!!

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...