November 18, 2008

my mistakes ?

erm ... ape nak wat ek bile kite syg dua org dlm 1 masa ? ... eyh ... leh ke ? ... xtau la ... dlm kebingungan ... sorg tu ... dah sah2 la mmg sayang sgt2 ... tp lg sorang tu ... sayang gak ... tp kene lepaskan salah satu ... n da decide nak lepas yg mane ... tp antara sanggup atau tak ... e2 yg tak mampu ... adoi la ... kenapelah jd cmni ? ... xpenah terpkir pun akan stucked dalam keadaan mcm ni ... lg2 ... nak kawen da ni ... eyh ... aku ke ? ... bukan la ... sje je wat suspens nih ... hahaha ... org suh aku komen pasal isu ni .. so aku komen la seabes mungkin kt blog aku ... da kate blog aku .. suke aku la nak komen psl pe ... hehe ... cume utk kwnku e2 ... dalam keadaan mcm ni ... mmg kene pilih salah sorg ... nak atau tak .. saket atau tak ... kene juga .. sbb kite manusia ni ... tak leh nak tamak ... tp dalam mase wat pilihan tu ... wat pilihan seabes mungkin ... jgn smpi tersalah pilih ... kelak ... idup kite gak yg susah ... wokeyh ? tq ~

No comments:

Post a Comment

Komen dengan bahasa yang tidak elok saya masuk tong sampah! Shukran.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...